آژانس تبليغاتي در ايرن
آژانس تبليغاتي در ايران بنگاه تبليغاتي (به انگليسي: Advertising agency) يك كسب و كار خدماتي است
كه به ايجاد، برنامهريزي، اجرا و مديريت تبليغات براي مشتريان ميپردازد. بنگاه
تبليغاتي ميتواند براي مشتريان خود خدماتي مانند برندينگ، بازاريابي (ماركتينگ)
و طراحي و اجراي انواع كمپينهاي تبليغاتي را ارائه دهد. سازمانها و برندها ممكن
است به منظور توليد تبليغات تلويزيوني، تبليغات راديويي، تبليغات آنلاين، تبليغات
محيطي، بازاريابي موبايلي و غيره كه به عنوان بخشي از يك كمپين تبليغاتي هستند.
آژانس تبليغاتي در ايران
[caption id="attachment_5328" align="aligncenter" width="345"] آژانس تبليغاتي در ايران[/caption]
بنگاههاي تبليغاتي را به كار بگيرند. امروزه بخش قابل توجهي از جوامع براي رفع نيازهاي
خود بستريها مجازي را انتخاب ميكنند. خدمات طراحي سايت، سئو و بهينه سازي
سايت،مديريت پيجهاي اينستاگرامي و ... از ديگر خدماتي است كه يك بنگاه تبليغاتي
به منظور افزايش ميزان بازدهي شركتها و سازمانها ارائه ميكنند.
بنگاههاي تبليغاتي
يكي از موفقترين بنگاههاي تبليغاتي دنيا كه شهرت بسيار زيادي دارد، آژانس تبليغاتي اُگيلوي
است كه به عنوان بزرگترين آژانس تبليغاتي جهان شناخته ميشود تصور كنيد پس از راهاندازي
يك كسب و كار جديد، براي انجام تبليغات و پيشبرد اهداف برندينگ خود، با مشكل روبهرو شدهايد
آژانس تبليغاتي در ايران و يا نميدانيد براي تبليغات بايد به كدام مركز و آژانس تبليغاتي مراجعه كنيد.
آژانس تبليغاتي اسكارد
مجموعه اسكارد به پشتوانه همكاري با نيروي كار متخصص در زمينه تبليغات و برندينگ
(بيش از 700 نيروي متخصص و فعال) و با گسترش دامنه خدمات خود، براي انجام تبليغات
به كسب و كارها كمك ميكند. شركت ايران نوين از سال 1369 تا به امروز، با بزرگترين
و شناختهشدهترين برندهاي ايراني همكاري داشته است؛ براي مثال ميتوان به برندهاي
نامآشنايي همچون صباح، چيتوز، پرژك و ميهن اشاره كرد. همانطور كه مشاهده ميكنيد،
حوزه كسب و كار اين برندها كاملا متفاوت است.
آژانس بازاريابي ديجيتال در تهران
با اين حال اسكارد با تفكر خلاقانه و نوآوريهاي جذاب، همواره توانسته
است رضايت مشتريان خود را جلب كند. قطعا به همين دليل است كه
اين سازمان توانسته است بيش از 255 مشتري هميشگي را جذب كند.
با تمام تعاريف بالا، به جرئت ميتوان ايران نوين را به عنوان بهترين كانون
تبليغاتي ايران شناخت. دپارتمانهاي مختلف و متعددي اين شركت،
نشانميدهد كه گستره فعاليتهاي اين كانون بسيار زياد است.
آژانس بازاريابي ديجيتال
آژانس بازاريابي ديجيتال اثر انگشت يك مجموعه خلاق، ايدهپرداز،
دانشمحور و متشكل از افراد متخصص، بروز و با تجربه ميباشد.
تيم آژانس بازاريابي ديجيتال اثر انگشت معمارانه قادر به ارائه كامل
خدمات در حوزههاي تبليغات، بازاريابي ديجيتال و برندينگ است و
به ماندگار تر شدن هويت سازمانهاي عمومي و دولتي، كارخانجات
و صنايع مادر، صنايع رده متوسـط، خرده فروشـان و صـنايع كوچك
آژانس تبليغاتي در ايران كمك ميكند.
آژانس بازاريابي
معمار هويتي ماندگار با آژانس تبليغاتي و بازاريابي ديجيتال اثر انگشت
از كجا آمدهايم و كجا ايستادهايم آژانس بازاريابي ديجيتال اثر انگشت
در سال ۱۳۸۶ با نام تجاري گروه تبليغاتي ترنج در عرصه تبليغات گام ن
هاد و با انجام امور طراحي و چاپ فعاليت خود را آغاز نمود. ايجاد
روابط همكاري گسترده ترنج با ديگر شركتهاي فعال در عرصه تبليغات
باعث شد.
مأموريت اثر انگشت
كه اكنون با گردهم آمدن مديران ارشد و متخصصان مجرب
مجموعه هايي چون: مؤسسه فرهنگي هنري هفت گام هنر، شركت
تبليغاتي آماج گستر، گروه هنري ساميار و رسانه هاي تصويري قرعه،
اين مجموعه تبديل به يك كنسرسيوم تبليغاتي چند منظوره گردد و
در سال ۱۳۹۸ با اخذ مجوز كانون تبليغاتي از وزارت فرهنگ و ارشاد
اسلامي؛ فعاليت رسمي خود را تحت عنوان آژانس تبليغاتي اثر
انگشت آغاز كند.
مأموريت آژانس تبليغاتي
آژانس بازاريابي ديجيتال اثر انگشت با توجه به روند پيشرفت عرصه
تبليغات با بهره گيري از دانش روز و به كارگيري نيروهاي متخصص،
تحصيلكرده و مجرب، توانايي خود را در ديگر حوزه هاي تبليغاتي به
خصوص برندينگ، بازاريابي ديجيتال و يا ديجيتال ماركتينگ گسترش
داد كه اين تلاشها و توسعهها سبب شد تا آژانس بازاريابي ديجيتال
اثر انگشت امروز روي سكوي خوش نام ترينها در اين صنعت بايستد.
بازاريابي ديجيتال اثر انگشت
مأموريت ما در آژانس بازاريابي ديجيتال اثر انگشت اين ميباشد
كه دو بال قوي براي پرواز و حركت مشتريانمان به سمت هدف
هايشان را داشته باشيم.بال اول گروه ايدهپردازي و ميز فكر اثر
انگشت ميباشند كه وظيفهي طراحي سناريو و نقشه پروژههاي
تبليغاتي را بر عهده دارند كه از جديدترين و بروزترين تاكتيكهاي
تبليغاتي و راهكارهاي بازاريابي و فروش استفاده ميكنند.
آيا مي دانيد يك خياط چه كاري انجام مي دهد؟
نكته قابل توجه اين است كه مدير گروههاي هر بخش
(ديجيتال ماركتينگ، برندينگ، كمپين تبليغاتي و…) در
نشستهاي ميز فكر مجموعه اثر انگشت حضور دارند
كه اين مسئله باعث نزديكتر شدن هرچه بيشتر ايدهها
و طرحها به مرحله اجرا ميباشد.
حرف حساب اثر انگشت
بال دوم اثر انگشت، گروه اجرايي اين مجموعه ميباشند
كه ما در اين گروه حدود دو سال به تحقيق و پژوهش پرداختهايم
و با صنايع، استراتژي و پيشبردهاي بروز دنيا در اين حوزه آشنا
شديم و متخصصين را شناسايي و گردهم آوردهايم تا بتوانيم
بهترين خروجي در كنار ايدههاي خلاقانه را در اختيار داشته
باشيم تا به مشتريان خود ارائه دهيم.
آژانس تبليغاتي چيست؟
آنهايي كه به هويت اعتقادي ندارند محكوم به فراموش شدن
هستند. در فضاي كسب و كار امروزي و با توجه به ظهور اينترنت،
روزانه بارها مورد بمب بارانهاي تبليغاتي شركتهاي ريز و درشت
تجاري قرار ميگيريم. سطح بالاي دانش مخاطبين، دسترسي
مشتريان به حجم بالاي اطلاعات و آشفتگي محيط توسط رقباي
نو ظهور باعث شده تا مشتري در لحظه انتخاب نهايي، صرفاً
هويت را تنها وجه تمايز و دليل انتخاب بداند. از اين رو مديران
كسب و كارهاي امروزي بايد به فكر معاري هويتي ماندگار باشند.
آژانس تبليغاتي
يك آژانس تبليغاتي، سازماني خدماتي است كه متخصص در برنامه
ريزي، توسعه، مديريت و اجراي برنامه تبليغاتي براي مشتريان است.
ساخت يك آگهي يك روند طولاني دارد كه شامل فعاليت متخصصان
در زمينه هاي مختلف مي باشد. آژانس هاي تبليغاتي معمولا شركت
هاي مستقل هستند كه كار كيفي ارائه مي دهند و به سازمان ها
يا افراد كمك مي كنند.
وظايف آژانس تبليغاتي
يك آژانس تبليغاتي طيف گسترده اي از وظايف را از طريق تحقق يك
ايده، تجاري سازي يك محصول يا خدمات جديد به منظور توسعه روابط
عمومي سالم آغاز مي كند. با اين حال، برخي از عملكرد مهم آژانس
تبليغاتي عبارتند از: ايده و پيام تبليغ كننده را بپذيرد و آن را به يك
ارتباط موثر و قابل توجه تبديل كند.
اهميت آژانس تبليغاتي
يك آژانس تبليغاتي يك راه حل يكپارچه و تا حدي مشخص، را به
مشتريانش (همان تبليغ كنندگان) ارائه مي دهد. اينها واجد شرايطي
حرفه اي هستند كه متخصص در حوزه هاي مربوط به تبليغات مي باشند.
به عنوان مثال، كپي رايترها (copywriters)، نويسندگان جنجالي،
برنامه ريزان، محققان، فيلمسازان، مديران و غيره.